Outoa ajatella että huomenna on vika lomapäivä! Ainakin mulla. Ja varmaan aika monella muullakin ;)

Kesäloma on ollut hauska ja antaisin sille arvosanaksi ehkä 9+. Käytiin Espanjassa, mulla oli synttärit, löysin uuden lempiartistin ja olin kavereiden kanssa. Rakastuin, kävin leirillä ja ulkoilin kissojen kanssa. Söin jätskiä, tutustuin vanhempien kanssa Tuurin kyläkauppaan ja lenkkeilin. Kävin uimassa, leivoin sekä lueskelin paljon kirjoja ja lehtiä. Olen tehnyt tosi paljon kaikkea ja ainakin voin sen verran kesälomasta sanoa, että äitini toimesta ei sängynpohjalle jääty päiviksi lojumaan (vaikka mieli olisi tehnyt xD)! :) Päinvastoin: ollaan lähes joka aamu oltu jo yhdeksän aikaan lenkillä.

Nythän menen siis kuudennelle luokalle ja vaikka on siistiä olla koulun neljänneksi vanhin, se tätä vuotta vähän varjostaa että kaksi parasta ystävääni (kutsutaan heitä nyt vaikka Surkusiiveksi ja Sieneksi :D) ovat mua vuotta vanhempia ja menevät siis nyt jo yläasteelle. Vaikka yläaste on ihan koulumme vieressä, silti harmittaa. En ole ikinä ollut mitään parhaita ystäviä (se oli lievästi sanottu) oman luokkani tyttöjen kanssa, joten on vähän hämärän peitossa, kenen kanssa tulen ensi vuonna hengailemaan vai olenko yksin. No, kai mä välitunnit iPodin ja kirjoitusvihkon sekä kynän kanssa selviän ;3

Kommentteja kiitos - millä mielillä kohti uutta lukuvuotta? :)

Jännittynein kouluterveisin,

Kirjakeiju