Olen HULLUNA kaikkeen joka liittyy Brittein saariin, erityisesti Isoon-Britanniaan. Mutta Irlanti kiinnostaa myös. Skotlanti, Irlanti, Englanti, Wales... kaikki ovat mielettömiä paikkoja! Tai no, Pohjois-Irlanti on ehkä ainut paikka jossa en niin hirveästi tahtoisi käydä kun siellähän on kai se joku sisällissota menossa.

Mutta siis, Brittein saaret. Ykköshaaveeni olisi päästä käymään ihanassa, mahtavassa, upeassa Lontoossa <3 Joku voisi tietysti kysyä, että miten mä voin kehua Lontoota noin kun en ole ikinä käynyt siellä, mutta olen lukenut paljon Lontoosta kertovia kirjoja ja sitä paitsi mun isä ja äiti ovat käyneet Lontoossa joskus 90-luvulla.

Tänä kesänähän Lontoossa on järjestetty olympialaiset, jotka ovat nytkin meneillään. Pakko sanoa, että kun Suomi on pärjännyt niin huonosti kisoissa, olen siirtynyt kannustamaan Great Britainia eli Isoa-Britanniaa. :)

Lontoon lisäksi tahtoisin käydä Skotlannissa Loch Ness-järvellä, Surreyssa Little Whingingissä Harry Potterin asuinseuduilla, jossain päin Irlantia kun siellä on niin ihanat maisemat, Walesissa Cardiffissa tai jossain muussa kaupungissa, Hastingissa, Isle Of Wightilla... Okei, sanotaan nyt se suoraan: haluaisin käydä kaikkialla muualla paitsi Pohjois-Irlannissa :D:D

Onko joku muu yhtä brittihullu kuin minä? :)

PS. RAKASTAN lähes kaikkia brittihuumorisarjoja (esim. Miranda, Pokka pitää) ja ihan muitakin brittisarjoja, kuten Sydämen asialla. :)