IHANAA, ON VIIKONLOPPU <3 Mulle on taas ehtinyt sattua ja tapahtua. Nyt on tylsää. Bläääh.. no, onneksi voi välillä ihan vaan olla ja rauhoittua :D

Perjantaina eli eilen mulla oli monella tavalla erityinen päivä. Ensinnäkin: mulla oli taas keskusradio-aamunavaus. Tällä kertaa olin valinnut teemakseni hyvän olon. Aamunavaus meni hienosti :) Musiikkina mulla oli Rihannan You Da One.
Ruokailun jälkeen meillä oli koko koulun juhlat. Sen kunniaksi siis, että viime keväänä penkkareissa (kai tiedätte, mitä se tarkoittaa?) eräs meidän koulun ope pelasti silloisen ykkösluokkalaisen hengen. Ja nyt sille myönnettiin siitä palkinto. Juhlissa oli pari biisiä ja puhetta sekä kakkua. Oli ihan kivaa :)
Koulun jälkeen lepäilin hetken kotona ja vähän "laittauduin", puoli neljältä Amsku & sen äiti tuli hakemaan mua ja me mentiin musiikkiteknologian tunnille. Argh.. siellä oli taas niin tylsäääääää ja ärsyttäväääää ://
Sieltä me mentiin suoraan Sikalaan. Oli niin hauska ilta! Mullahan on siis aika montakin parasta kaveria, mutta tuolla Sikalassa sattui olemaan heistä kaksi. Toinen on se tyyppi josta mä tykkään ja joka tykkää musta, toinen on sen kaksossisko. Ne on mua puol vuotta nuorempia (mutta silti syntyneet vuonna 2001, toisin kuin mä!). Me oltiin koneella, pelattiin pingistä, juteltiin... tosin Sikalassa oli muutama aika ärsyttäväkin tyyppi mutta en mä niiden kanssa erityisesti ollut.
Juuri kun ne mun kaks parasta kaveria, ja niiden 13-vee veli joka on myös mun kaveri, olivat lähteneet, mä menin Sikalan ulkoportaille istumaan ja odottelemaan isiä. Yhtäkkiä kuulin maukaisun pimeästä. Katselin ympärilleni ja samassa mun luokse juoksi ihan täysillä pikimusta kollikissa, täysin vieras kisu mulle. Mä silittelin sitä ja juttelin sille vähän, ja se kiehnäsi mun jaloissa ja kehräsi täysillä. Lopulta, kun mä sitä niin hellin, se innostui vähän ja alkoi KIIPEILLÄ ympäri mua, se hyppäsi mun selkään ja syliin ja nuoli mun naamaa ja  kuolasi ja kehräsi. Se oli niin hassu! ;'D Lopulta selvisi että kissan nimi oli Andy ja että se asui ihan lähellä. Se oli kuulemma tullut odottelemaan omistajaansa joka oli Sikalassa töissä. Andy-kisu oli niin söpö! <'3
Isi tuli hakemaan mua Sikalasta suunnilleen 20.15 ja loppuillan kotona ihan vaan oleskelin... menin nukkumaan joskus yhdentoista aikaan.

Tänään aamulla söin ja ulkoilutin isin kanssa kissat, sitten mä ja äiti lähdettiin kuntosalille. En jaksanut tehdä siellä oikein mitään muuta paitsi että poljin kuntopyörällä 2 km. Oltiin salilla vähän reilu puoli tuntia ja sitten käytiin vielä 5 km lenkillä. Eli liikuntaa tuli ihan kivasti :3
Nyt istun ja tylsistyn tässä mun sängyllä. Ei ihmeempiä. :D

Kirjoitan taas mahdollisimman pian!

Haleja,

Kirjakeiju