Pahoittelen kovasti sitä, etten ole kirjoittanut moneen päivään. On vain ollut niin kamalasti kiireitä... no, nyt on onneksi viikonloppu! :)

Ensinnäkin: keskiviikkona meillä oli se matikankoe. Se oli... no, ei oikeastaan vaikea, pikemminkin monimutkainen. En jättänyt mitään muuta tyhjäksi paitsi bonustehtävät (jotka ei vaikuta viralliseen koenumeroon mitenkään).
Saatiin kokeet saman päivän lopuksi takaisin, ja sain numeron 8+. Se on huonoin numero, jonka olen koskaan saanut mistään kokeesta - mutta tämä ei ollut eka, vaan vissiin toka tai kolmas kerta kun saan kasi plussan. En ollut pettynyt, mutten tyytyväinenkään. Kaikista eniten numerossa harmitti se, että vaikka se ei yksittäisenä numerona ole ollenkaan huono, nyt se oli koko kuutosluokan huonoin (tai ainakin toisiksi huonoin) tulos! :( No, Harry Potterista tutun rouva Figgin sanoin: "Ei auta parkua, kun liemi on jo lattialla."
Sinä päivänä menin koulun jälkeen radioh3adille. Ekaksi kävelimme radioh3adin mummon luokse, jossa olimme n. tunnin. Siellä oli kaksi kissaa ja ihana lapinkoira <3 Neljältä menimme radioh3adin äitin kyydissä niiden varsinaiseen kotiin. Sielläkin meillä oli tosi hauskaa ;)

Torstaina... tapahtuiko mitään erikoista? Ai niin, meillä oli liikassa suunnistusta. Se sinänsä ei ole erikoista, mutta siis joka tapauksessa - päätin suorittaa kymmenen rastin radan yksin. Sehän ei ole periaatteessa IHAN mahdollista, koska meidän suunnistusmetsä on kuitenkin sen verran pieni ja meitä on liikassa kuitenkin jotain lähemmäs 30, kun 3-4-luokkien oppilaatkin ovat mukana.
Rastien 1-5 löytäminen oli tosi vaikeaa, mutta sitten homma helpottui. Se tunne, kun juoksin maaliin kaikki 10 rastia löytäneenä, oli niin ihana! <3 Ja mä olin löytänyt rastit vielä ihan oikeassa järjestyksessäkin. Mutta meillä oli niin kuuma, kun liikkatunti loppui!!

Tänään koulussa oli ihan ok päivä. Aamulla klo 9.12 mun kaverille kerrottiin, että sen pitäisi pitää kolmen minuutin päästä aamunavaus keskusradion kautta. Voitteko kuvitella!! Sille oli kyllä kerrottu asiasta monta kertaa, mutta se ei vaan ollut muistanut. Niinpä sen, mun ja yhen työharjoittelijan joka vastaa näistä aamunavauksista, piti suunnitella se aamunavaus kolmessa minuutissa! Onneksi onnistuttiin, ja avauksesta tuli ihan hyvä. Mähän olen pitänyt radioaamunavauksen jo kerran, mutta saan pitää ensi viikolla uudestaan.

Kun tulin koulusta, postilaatikossa odotti kirje Kuvaverkolta! Eli siis mun koulukuvat tuli. Miksi mä muuten postia Kuvaverkolta saisin? :D:D Mutta siis, kuviin. Yksityiskuvat onnistuivat ihan hyvin, koko koulun kuva... no se oli ihan ok, mutta 2 vikaa mun kuvapaketissa oli! 1) Kaverikuva, johon otin kaikki kuutoset, eli siis mun lisäksi 6 tyyppiä, onnistui muuten ihan hyvin mutta taustalta näkyy kaistale tavallista seinää ja joku kameran jalusta!! Arvatkaa ärsyttääkö... 2) Sellainen aika oleellinen asia eli luokkakuva puuttui mun paketista kokonaan...! >.< Kerroin siitä mun isille, ja se soitti sinne Kuvaverkon asiakaspalveluun. Ja sieltä sanottiin, että mun paketista on yksinkertaisesti UNOHTUNUT luokkakuva! Murr... tosi "mahtava" palvelu Kuvaverkolla!
No mutta, onneksi ne lähettää sen luokkakuvan mulle postissa.

Jee, tänä iltana on taas Sikala!! :3 Sitä ennen joutuu kylläkin kestämään tunnin sitä ärsyttävää musiikkiteknologiaa, jota mä vihaan. Se olisi muuten varmaan ihan hauskaa, mutta kun sen täytyy olla juuri PERJANTAISIN!! :/ No, onneksi sen jälkeen pääsee Sikalaan.

No, eipä tässä muuta... hauskaa viikonloppua kaikille! :)

<3: Kirjakeiju