Tultiin eilen illalla aika myöhään kotiin Jyväskylästä. Oli tosi ihanaa. Sekä mun isosiskon poikaystävällä että mun isillä meni maratonjuoksut hyvin... :) Siskon poikaystävällä meni vähän alle neljän tunnin - ja se oli ihan huippuhyvä aika! - isillä aika oli n. 4h16min. Kun tyypit oli juoksemassa, käytiin mun siskon kanssa shoppailemassa. Ostin kaks paitaa (ja mun sisko osti mulle apteekista Stop 'n' Grow-kynsiaineen, kun oon hulluna kynsienpureskeluun ja mun kynnet on ehkä millin pituiset! :D). Ja syötiin kaupungilla SpiceIcessä.
Jyväskylässä oli tosiaan erittäin hauskaa, mutta etenkin tuo eilinen päivä oli RANKKA..!

Tänään olen käynyt lenkillä, ulkoiluttanut kissat, tehnyt hissan esitelmäni valmiiksi jne. Kahden maissa menen Cedrellalle. Ihan kiva sunnuntai on ainakin tähän asti ollut, ja varmaan tulee olemaankin :D

Miten teidän viikonloput on mennyt?

<3: Kirjakeiju