Mulla on tylsää! >.< Tänään koulussa meni kaikki ihan hyvin, ja sitten lepäilin hetken kotona. Puoli neljältä isi vei mut & Amskun musiikkiteknologiaan, jossa oli tavallista hauskempaa mutta silti tyhmää. Sieltä me mentiin suoraan Sikalaan. Mä olin odottanut suunnilleen maailman hauskinta iltaa, mutta sitä ei TODELLAKAAN voinut syntyä, koska se tyyppi josta mä tykkään + sen sisko ja veli, jotka on kaikki kolme mun hyviä kavereita, ei saanut kyytiä Sikalaan ja ne eivät siis tulleet sinne! ;( Olin aika isossa porukassa... myös radioh3ad ja Parkkimittari olivat Sikalassa.

Nyt mä istun kotona, jalat on ihan amputointikunnossa kun eilen kaikin puolin epäonnistuneella liikkatunnilla lonkat tuli ihan SAIRAAN kipeeksi, ja sitten ne vaan kipeyty koko ajan lisää. Tänä aamuna en meinannut saada puettua kun jalkoja ei pysty nostamaan yhtään 5 cm ylemmäs maanpinnasta. Ja nyt se kipu on levinnyt lonkista koko jalkoihin. Nice... joudun kävelemään silleen ihmeellisesti, jalat ihan suorina niin että näytän joltain urpolta. ARGH!

No, eipä tässä muuta. Toivottavasti teillä on kaikki ok :)

Hauskaa viikonloppua,

<3: Kirjakeiju