On taas ollut monen päivän tauko siihen, kun viimeksi kirjoittelin, mutta sama selitys kuin aina: on ollut kiireitä ;D

Perjantaina meillä oli 5-6-luokan luokkaretki Helsinkiin. Käytiin Designmuseossa ja Amos Andersonin taidemuseossa. Oli ihan kivaa, etenkin ne bussimatkat XDD
Mä ja pari kaveriani mentiin suoraan retkeltä Sikalaan, siellä en jaksanut olla hirveän pitkään koska väsytti.

Eilen mulla oli ne kauan odottamani Halloween-juhlat! ;33 Ne meni toooosi hyvin. Mulla oli ihan sairaan kivoja koristeita, (ainakin omasta mielestäni!) ja vähän liikaakin ruokaa ;D Cedrella oli mun avustaja, kiitti siitä, Ced <3 Me tehtiin yhdessä se "veribooli" - joka muuten oli namiaaaaahh! - ja vähän laitettiin kylppäriä kuntoon sitä kauhukierrosta varten. Halloween-juhlia on oikeesti tosi kiva järjestää, SUOSITTELEN! :) Mun juhlissa onneksi kaikki kutsutut tyypitkin pääsivät paikalle. Kivaa oli ;)

Tänään mun pitää:
-lukea huomisen päivän hissankokeisiin
-harjoitella pianoläksyjä
-LEVÄTÄ!

Mun äiti ja isi oli eilispäivän Hesassa Kirjamessuilla, ja ne toi mulle tuliaisiksi kirjat nimeltä Macaron-leivokset ja Whoopie-leivokset. Ne kirjat on oikeesti niin iiiiihaniaa! <33 Kai tiedätte, mitä macaronit ja whoopiet ovat? Ne ovat nyt sellaisia leivonnaisten Gangnam Styleja ;DD Mikä vertaus...

No, nyt en ehdi kirjoittaa enempää. Hauskaa sunnuntaita!

<3: Kirjakeiju