Syysloma on nyt sitten ohi! ;( Tulin eilen iltapäivällä pois mummolasta. Siellä oli... no, sanotaanpa vaikka että vilkasta :D 3-vuotias poikaserkkuni kiintyi muhun ihan liikaa eikä halunnut päästää mua hetkeksikään pois luotaan. Se oli samalla liikuttavaa, mutta samalla ärsyttävää.. XD Mua väsytti jostain syystä koko ajan ihan hirveästi, mutta sille ei nyt voi enää mitään.
Junani oli joskus kolmen, neljän aikaan perillä. Menimme kotiin, ja haimme matkan varrelta hampurilaisateriat, jotka söimme kotona. Vanhempani olivat viikonlopun Tallinnassa, ja mä sain niiltä tuliaisiksi:
-karkkipussin
-suklaalevyn
-hilloa :3
-Loréal Parisin RIPSARIN! <33 Se on ihan sairaan hieno ja hyvä! :)
Että, kivaa oli siis palata kotiin ;)

Syyslomahan ei ainakaan mulla ollut pitkä, mutta silti oli vähän outoa mennä tänään taas kouluun ja palata arkeen! Koulussa kaikki sujui kuitenkin ihan hyvin. Ja tämä iltakin on ollut muuten kiva, mutta ärsyttää kun Viidakkoperhettä ei tullut joidenkin tyhmien taitoluistelukisojen takia :''(

Nyt pitää mennä suihkuun, hauskaa illanjatkoa! :3

<3: Kirjakeiju

PS. Keksin eilispäivänä mielestäni kauniin riimin / minirunon. Se kertoo ihastuksestani. Runossa on vain yksi lause :D Mutta silti pidän siitä. Laitanpas sen tähän, mitä mieltä olette?:
Syksy tulee ja on pimeää,
mutta sä tuot valoa mun elämään. <3