4. päivä marraskuuta, sunnuntai. Hmm... oikeestaan mulla ei nyt ole mitään ihmeellistä kerrottavaa PAITSI se, että mä tein äsken lintuhavainnon! :) Olen siis tällainen on-off-lintuharrastaja ja BirdLife Suomen nuorisojäsenkin olen. Tuossa noin tunti sitten mun ikkunan edessä olevaan mäntyyn ilmestyi aika kookas, viherselkäinen lintu, joka hakkasi pari kertaa männyn runkoa nokallaan - siitä päättelin sen olevan tikka. Tämä tikka oli männyssäni vain pikku hetken, mutta silti ehdin painaa sen ulkonäön mieleeni. Aloin heti selailla lintukirjojani ja Linnut äänessä- kirjan antaman vinkin perusteella tajusin, että lintu saattoi olla harmaapäätikka... menin nettiin ja kirjoitin hakusanaksi "harmaapäätikka". Sehän se olikin, oikein kivannäköinen harmaapäätikkanaaras! :3 Nyt tuli sitten sellainenkin nähtyä. Kiva juttu! Toivottavasti tuo neiti Harmaapää ilmestyisi mun mäntyyn uudelleenkin :)

Asiasta toiseen: mullahan on ollut tämä blogi elokuun alusta saakka ja jos ulkoasumuutoksia ei lasketa, blogi on ollut melko samanlainen sen alkuajoista asti. Pitäisikö tehdä muutoksia? Ajattelin aloittaa pienistä jutuista:
-joka postauksen loppuun / alkuun voisi lisätä Päivän Biisin
-lisäilisin enemmän kuvia
-linkittäisin enemmän videoita
Mitäs mieltä olette, kaipaako CG uudistusta? :) Ainakin tuon ekan idean aion toteuttaa! :) Joten... tässä päivän biisi:

Ellie Goulding - Halcyon: http://www.youtube.com/watch?v=n57hzNRbB8s

Hauskaa sunnuntaipäivän jatkoa! :)

Terkuin,
Kirjakeiju