Mä lähden kouluun noin puolen tunnin päästä. (HUOMIOHUOMIO: Vuodatus näyttää jostain syystä aina, että jos esim. laitan kirjoituksen kello 15.00, se näyttää että olisin laittanut sen kello 14! Eli Vuodatuksen kello on tunnin jäljessä :D) Koulu alkaa 9.15. Eli mulla on puoli tuntia aikaa olla vielä koneella :D
Mä oon aikas hyvällä tuulella justiinsa nyt, koska
1) on perjantai, eli mun lempiviikonpäivä
2) tänään on Sikala, ja nään siellä EHKÄ mun poikakaverin + sen kaksossiskon
3) mulla on uusi ihana lempinimi mun IRL-nimelle ;''D
4) mun sisko on viikonlopun täällä meidän luona
5) sain eilen matikankokeesta ysin, vaikka olin odottanut paljon pahempaa numeroa. :)
Eli melko hyvin pyyhkii! ;) Kertoisin teille mielelläni sen mun uuden lempinimen, mutta kun se on mun oikealle etunimelle niin en viitsi kertoa, koska muuten te voisitte arvata mun etunimen >;)
Nyt mulla ei tosiaan ole hirveästi aikaa kirjoittaa, mutta toivottavasti teillekin kuuluu yhtä hyvää kuin mulle!
HAUSKAA PERJANTAITA!

<3: Kirjakeiju