Hei. :3 Ihanaa, jouluun on tänään enää alle kuukausi! :) Asteikolla 0-100, kuinka paljon te odotatte joulua? Mä odotan ainakin ihan täyden satasen verran :>

Ja koska joulu lähestyy, on tulossa myös paljon kaikkia juhlia ja tilaisuuksia. Mä olen siitä iloinen. Mulla on edessä ainakin koulun & kyläyhdistyksen joulujuhla, koulun itsenäisyyspäiväjuhla + disco, 1-2 pianokonserttia, ja lopulta jouluaatto :3 Mulla on onneksi vaatteetkin jo ostettu näihin kaikkiin juhliin.
En ole varma olenko jo kirjoittanut tästä, mutta, mitä te toivotte joululahjaksi? Mä toivon ainakin seuraavia asioita:
-Rihannan Reb'l Fleur-tuoksu
-Skrillexin Scary Monsters And Nice Sprites- levy
-Rihannan Unapologetic- levy
-Muistikirjoja
-Lahjakortteja?
-Leffoja?
-Vaatteita
Jos sanan perässä on kysymysmerkki, se tarkoittaa etten pety, jos en saa kyseisiä asioita lahjaksi, mutta ilahdun, jos saan ;)

No, nyt mulla ei ole enempää aikaa kirjoitteluun. Hauskaa loppukuuta! :) Muistakaa hankkia joulukalenterit ajoissa! :33

XOXO,
Kirjakeiju