Moiii... mulla on vähän kurja mieli justiinsa nyt, koska meillä on huomenna matikankoe enkä oo tajunnu oikeestaan yhtäkään asiaa koko tämän luvun aikana. Luvun aiheena on ollut desimaaliluvut, ja kaikkien meidänluokkalaisten, jopa niiden matikkanerojen, mielestä tämä luku on ollut tosi vaikea. Mun päässä kaikki asiat on sekottunut toisiinsa ja en muista moniakaan juttuja, sitä miten ne pitäisi laskea tai päätellä. Saan varmana jonkun seiskan... >.< Oon kyllä harjotellu ja tälleen, mä ja yksi mun kaveri oltiin perjantaina tukiopetuksessakin, mutta en silti tajua mitään...
Tänään meillä on onneksi tanssikerho. :) Se pidetään vaan neljä kertaa, tänään on toka kerta. Tanssikerhoa pitää meidän koulun 0-2-luokkalaisten ope, ja siellä on tooosi kivaa :3 Saan mäkin vähän liikuntaa sitten.

No, nyt en oikein ehdi kirjoittaa enempää. Moikka!! :>

<3: Kirjakeiju

PS. EILEN OLI ISÄNPÄIVÄ! :):) Mitä annoitte isillenne lahjaksi? Me annettiin iPod Shuffle + mun tekemä kortti. Kävin vanhempieni kanssa iltapäivällä syömässä, ja me tehtiin lauantaina isille whoopie-leivoksia jotka oli nameja :3 Onko joku teistä tehnyt whoopieita? Ajattelin laittaa niiden reseptin Countryside Bakeriin! :)

PPS. Lupailin silloin että tänn CG:hen olisi tulossa vakituiseksi tavaksi Päivän Biisi joka kirjoitukseen mukaan, mutta se on vähän unohtunut multa.. :< No, päivän biisi saattaa tulla joskus muttei aina. :)