Kirjoitan omia kirjoja. Niissä on yleensä 60-100 sivua - tiedän, lyhyitä ovat! - mutta vaikka olen kirjoittanut kirjoja yli puolentoista vuoden ajan, olen silti saanut valmiiksi vain 2-3 teosta! Mulla on paha tapa jättää KAIKKI kirjani kesken.

Nyt en kuitenkaan ole edistynyt kirjoissani hirveästi, joten päätin alkaa kirjoittaa tarinaa - ja mikä epätavallisinta, käsin! :) Yleensä kirjoitan aina tietokoneella.
Tarinan nimeksi annoin Septimuksen aarteet ja se on siis fantasiatarina! Päähenkilöinä on kolme Abritania-nimisen kuvitteellisen maan prinsessaa, joiden pitää Septimus-nimisen lohikäärmeen kutsusta lähteä pitkälle ja vaaralliselle matkalle hakemaan Septimuksen vartioimia jalokiviä. Ilman jalokiviä he kuolisivat.
Olen nyt kirjoittanut melkein neljä sivua. :3

Kirjoittaminen vaan on niin mahtavaa! Kun saa käyttää mielikuvitusta ja... aah, olen kirjoittamiseen hullaantunut! Kunpa vain oppisin vielä saamaan työni VALMIIKSI.

Kuka muu rakastaa / harrastaa kirjoittamista? :)

<3: Kirjakeiju