Moi taas! :) Mulle ei tällä hetkellä kuulu mitään erityistä, joten ohitan normit kuulumiseni ja siirryn ainakin mua itseäni enemmän kiinnostavaan aiheeseen, eli mun Halloween-juhliin.

Pidän bileet 27.10. lauantaina. Kutsun sinne kaikki 5-6-luokan tytöt eli meidän luokan tytöt, ja lisäksi Cedrellan & radioh3adin. Kaikki eivät varmaan pääse, mutta kutsukortteja ainakin olen 8 kappaletta tehnyt.
Halloween-bileistäni tulee niin parhaat! <3 :D Sinne tulee kauhukierros, (ERITTÄIN kauhistuttava ;D) Halloween-visa, Kuka olen?-leikki Halloween-tyyliin sekä ehkä jotain muuta.
Tarjoiluunkin aion panostaa... tämä on nyt vasta suunnitelman asteella, mutta sinne pitäisi tulla ainakin "veriboolia", (mun itse keksimä punainen booli, joka tehdään mansikoista, mansikkamehusta ja veriappelsiinilimusta :D:D) mokkapaloja Halloween-tyylisellä koristelulla, pizzaa, popcorneja yms. Eli ihan kivasti kaikkea :):)
Tein kutsukortit tänään ja jaan ne maanantaina. (TIEDÄN ETTÄ BILEPÄIVÄÄN ON KUUKAUSI MUTTA SILTI!! :3) Tai ensi viikolla joka tapauksessa. Kutsujen teksti on tällainen:

Tervetuloa!
Vuosisadan Halloween-juhlia vietetään meillä ******** *:ssa 27.10.2012 lauantaina kello 15.30-19.00. Luvassa mm. kauhukierros ja Halloween-tietovisa. Ilmoita viimeistään 17.10. pääsetkö vai et. Ja kysy jos on mitä tahansa kysyttävää - erikoisruokavalioistakin kannattaa ilmoittaa mulle.
Näitä juhlia ei kannata missata! ;)
Tule jos uskallat...

Terveisin,

*****


"Sensuroidut" kohdat ovat yksityisiä asioitani - eka sensuroitu kohta on osoitteeni ja tuo lopussa oleva on IRL-nimeni. Enkä niitä tahdo kertoa täällä :3

Mutta, uskon joka tapauksessa että Halloween-juhlistani tulee PARHAAT, ja siksi en jaksaisi odottaa vielä n. kuukautta! :D

No, eipä tässä muuta. Kirjoitan pian taas!

Terkuin,

Kirjakeiju