...sitten viime kuulumisteni! :) Tässä kerron mitä kaikkea 13.9. jälkeen on tapahtunut.

14.9.
Koulussa meillä oli Nälkäpäivä-keräys. Annoin 2,60 (+se 50 snt jonka annoin ed. päivänä!) €. Koulussa ei muuten tapahtunut mitään ihmeempiä...
Iltapäivällä isi tilasi mulle Havaiji-pizzan, mun lempparin! Se oli huwaa :3
Puoli neljältä Amsku (taas lempinimi! :D) ja sen äiti tuli hakemaan mua. Vietiin ensinLiinuska ja Napsu (lempinimet on parhaita! <3) sinne Sikalaan, sitten Amskun äiti vei mut ja Amskun musiikkiteknologiaan. Huoh, se tunti oli jotain ihan käsittämätöntä... -.- Kaiken lisäksi koko ajan sen tunnin aikana tahtoi vain päästä jo Sikalaan, niin keskittyminen ei todellakaan ollut helppoa!
No, tunti onneksi loppui viideltä, ja sitten Amskun äiti vei myös meidät Sikalaan. Sikalassa oli tosi hauskaa! Olin radioh3adin, Parkkimittarin, Napsun ja kahden muun tyypin kanssa jotka molemmat tunnen hyvin mutta joiden lempinimiä en keksi / tiedä. Kaikki kaverit eivät kyllä olleet Sikalassa, mutta onneksi mun ihastus-kaveri + sen sisko ja veli, jotka on myös mun kavereita, tulee ensi viikolla Sikalaan... :) Ainakin niiden PITÄISI tulla.
Lähdin Sikalasta vähän klo 20 jälkeen. Isi ja äiti haki mut. Ne oli olleet kaupoilla, ja sain kahdet uudet housut! <3 Ne molemmat on tosi ihanat... :>

15.9.
Vaikka on lauantai, niiden koulujenvälisten takia piti herätä jo 7.30! >.< Äidillä on tänään synttärit, ja vaikka mulla & isillä oli muutenkin vähän kiire, piti vielä tehdä äidille tavallista hienompi aamupala :D Annettiin sille lahjaksi Intersportin lahjakortti ja lisäksi mun tekemä onnittelukortti. :) Äiti tykkäsi lahjoista.
Me (eli mä ja isi) lähdettiin puoli yhdeksältä urheilukentälle. Kisat alkoi yhdeksältä.
Mä en siis tosiaan ollut missään lajissa, mutta kannustinpa muita oikein urakalla. Onneksi ei satanut missään vaiheessa!!
Meidän koulu on aina sijoittunut kisoissa tokavikaksi tai vikaksi (eli 3. tai 4. sijalle), ei siis olla mitään urheiluhulluja - ei, meidän koulu on enemmänkin ilmaisutaitopainotteinen. No, nytkään ei loistettu mitenkään erityisesti, mutta parhaat kannustusjoukot meillä oli ehdottomasti! :3
Kisoissa oli tyhmää se, kun kaksi mun "kaveria" hylkäsivät mut ja käskyttivät mua ja olivat MAAILMAN ÄRSYTTÄVIMPIÄ, mutta löysin tosiaan parempaa seuraa! Mä en väkisin roiku sellaisessa porukassa jotka eivät halua olla mun kanssa. Sitä juttua lukuunottamatta kisat olivat tosi hauskat. Ja olihan mun ihastuskin siellä ;) (Se on siis eri koulussa kuin mä!)
Meidän koulu sijoittui neljänneksi -> vikaksi sukkulaviestissä, eli kaikista viimeisimmässä lajissa. No, ei voi mitään.
Sukkulan jälkeen oli vielä palkintojenjako. Kisat loppuivat yhden maissa.
Sitten tultiin kotiin sieltä, ja mä tein synttärikakun äidille. Siitä tuli... no, mielenkiintoinen ja kaikki meni siinä urakassa muutenkin pieleen.
Nyt on vähän apea olo... :( Toivottavasti Cedrella pääsisi mun kanssa jonnekin vielä tänään.

Hyvää viikonlopunjatkoa!

<3: Kirjakeiju