Heiiii! :) Ihanaa, viikonloppu on taas täällä. Eilen olin Sikalassa musiikkiteknologian jälkeen, niin kuin aina, ja siellä oli tosi kivaa! :) Olin sen mun ihastuksen & sen siskon & yhden tyypin kanssa, ja me vähän sekoiltiin :DD Mutta siis, oli toooosi hauskaa. :3

Olen tänään menossa meidän koulun vieressä olevan yläaste-lukion 50-vuotisjuhlaan. Mä, yksi kaverini (Napsu) ja eräs opettajamme luovutetaan yhdessä meidän koulun lahja yläasteelle (mariskooli jossa on suklaakonvehteja + jättikokoinen kortti jonka tekemiseen kaikki meidän koulun oppilaat on osallistuneet). Laitan juhlaan päälle "semihienot" vaatteet: mustan trikoopaidan /-mekon, jonka ostin Jyväskylästä ja jossa on koristeena ruskea vyö. Sen kanssa mustat sukkikset & valkoinen bolero ja mustat ballerinat.. :) Tukkani jätän luultavasti auki mutta laitan erään punaisen pannan jossa on koristeena sellainen kukkajuttu... :D Juhla on varmaan tosi kiva!

Muuten mulle ei kuulu nyt mitään ihmeempiä. Kivaa, meillä on 26.10. luokkaretki Hesaan! :) Käydään silloin kahdessa taidemuseossa.

Ensi viikolla on SYYSLOMA! <3 Meillä loma on tosiaan vain 2 päivää + viikonloppu.. ;(

No, nyt pitää alkaa valmistautua juhlaan. Moikka!

XOXO,

Kirjakeiju