Onko joku kuullut Dillon Francisin & Kill The Noisen biisin Dill The Noise?? Se on mahtava ::D Mutta joo, ei kukaan varmaan ole kuullut. En kiusaa teitä enempää tällä hömpötyksellä mun lempimusiikista (lupaus tulee kestämään varmaankin suunnilleen seuraavaan kirjoitukseen saakka ;D) KOSKA KETÄÄN EI KIINNOSTA :P

Joo, mitäs muuta? Ei mulle kuulu nyt mitään ihmeempiä. Kävin eilen terkkarilla verikokeissa, testaamassa onko mulla anemia (kun mulle tuppaa niitä mustelmia tulemaan ihan liian helposti) tai jtn sellaista. Mutta hemoglobiini olikin tosi hyvä - ja se on epätavallista. Eli ei ainakaan mikään vereen liittyvä juttu ole kyseessä.

En jaksaisi odottaa perjantaita, koska silloin on taas Sikala ja nään mun ihanat murut <3 :D Jee.. <3

Huomenna meillä on fykenkoe. Fyke = fysiikka & kemia. Tämä koe on ekasta luvusta, ja käsittelee luonnon aineita. ONNEKSI SAA OLLA KIRJA MUKANA!!! Muuten en varmaan selviytyisi... (en tiedä selviydynkö nytkään :S).
Lisäksi huomenna on pälakihumutea, (reksin meille pitämä tunti: tunnin nimi on lyhenne sanoista päässälaskuja, kielenhuoltoa ja musiikin teoriaa :D:D) enkkua ja liikkaa.

No, en nyt keksi muuta kirjoitettavaa. Moikka! :3

<3: Kirjakeiju