Yleisiä kuulumisiani tässä taas vähän jakelen.

Ensinnäkin: voitin tänään 25 senttiä vedonlyönnissä! ;D Lyötiin yhden meidänluokkalaisen pojan, joka istuu mun vieressä ja joka on - hmm - LIEVÄSTI sanottuna ylivilkas, kanssa vetoa siitä että pystyykö se olemaan lopputunnin ajan pelleilemättä niin, että mä saisin vihdoinkin paneutua niihin matikantehtäviin jotka muut oli saanut valmiiksi jo ajat sitten. Alunperin lyötiin vetoa 50 sentistä (jos se ei pystyisi olemaan rauhassa, mä saisin siltä 50 snt). Ja aluksi kaikki sujuikin ihan hyvin. Kello oli meidän vedonlyöntipäätöksen aikaan 13.00 ja tunti loppui 13.15. Se poika pärjäsi siis ihan hyvin LÄHES koko ajan, mutta joskus kahta minuuttia ennen tunnin loppua se murtui ja sanoi vahingossa yhden "kielletyn" sanan (joka sattui olemaan: kokolihapihvi)! :D:D Mutta se oli kuitenkin vaan yksi sana - niinpä mä ihanana ihmisenä sovin sen pojan kanssa, että 25 senttiä riittää :D
Mutta, nyt yhden sanan takia olen 25 snt rikkaampi - tai siis tulen olemaan ;D

Ja tuon äkkirikastumiseni lisäksikin tämä päivä on ollut aika hauska. Koulupäivän vikat tunnit, jotka oli tekstiilitöitä, oli puoliksi kamalat mutta puoliksi liiankin hauskat :D
Aamulla ja kotiin tultuani olen häärännyt lyhytleffani parissa. Nyt olen jättänyt kissadokkarini ja kirjoituselokuvani tauolle, ja aloitin videopäiväkirja-tyyppisen lyhytleffan itsestäni. Omasta elämästäni siis. Sitä on niin ihanaa tehdä! Olen kuvaillut pitkin päivää, ja kasaan olen saanut jo yhteensä n. 15-20 kohtausta. Huomenna otan kameran mukaan kouluunkin, ja kuvailen vähän välkkäfiiliksiä. Aaah, olen ihan elokuva-alaan hurahtanut! :D
Kuvausurakkaan menee arviolta pari viikkoa, tai vähän alle, ja sitten on vielä käsittely- ja leikkaustyöt. Tekemistä tosiaan tulee riittämään... mutta se on ihan kiva ajatus :) Ja sorge tyypit, en pysty laittamaan sitä leffaa tänne sitten kun se on valmis, koska se on aika henkilökohtainen ja siinä esiintyy paljon muitakin ihmisiä kuin minä. Mutta jonkun muun leffani / dokkarini voin ehkä joskus laittaa... sitten kun saan ne valmiiksi :D

Tästä tuli nyt aika pitkä postaus, mutta kai se on teistä ihan mukava juttu? :3

Hauskaa illanjatkoa!

<3: Kirjakeiju