Täällä taas! ;) Tänä viikonloppuna perjantai ja lauantai ovat olleet täynnä ohjelmaa - nyt on onneksi vielä tämä sunnuntai jäljellä niin että ehdin edes vähän rauhoittua.

PERJANTAI-ILTA 21.9.
Mun isi vei mut ja Amskun musiikkiteknologiaan. Ope oli yhtä outo kuin aina ennenkin, ja tunti oli muutenkin... erikoinen :D Se loppui viideltä, ja sitten mentiin taas Sikalaan. Se on siis se nettikahvila, jossa on joka perjantai nuortenilta.
Olin aluksi Sikalassa radioh3adin, ja yhden toisen tyypin jolle en edelleenkään keksi sopivaa lempinimeä, kanssa. Sitten menin oman luokkani tyttöjen seuraan. Olin sen illan aikana tosi monessa eri porukassa... oltiin Totuutta ja Tehtävää, se oli hauskaa ;) Se tyyppi josta mä tykkään oli myös Sikalassa. Kaikin puolin hauska ilta... <3<3
Lähdin Sikalasta yhdeksältä, ja kun menin kotiin niin näin pitkästä aikaa sen mun isosiskon, joka asuu Jyväskylässä! :) Se on nyt huomiseen saakka täällä meillä ja lähtee taas huomenna takaisin Jyväskylään. Se ei ole käynyt täällä melkein kuukauteen!
Menin nukkumaan joskus yhdentoista aikaan.

LAUANTAI 22.9.
Aamulla ulkoilutin mun siskon kanssa kissat, söin aamupalaa, kävin suihkussa jne. Yhdeltä mä, mun isoveli ja se isosisko lähdettiin viemään ensin sisko SEN yhden kaverin synttäreille, sitten isoveli vei mut yhden MUN kaverin synttäreille. Molemmat tyypit asuu suunnilleen samalla suunnalla. Se mun kaveri täytti siis eilen 12, ja sen synttäreillä oli - hetkinen - yhteensä jotain kahdeksan tyyppiä se mukaan laskettuna. Me syötiin, pelattiin Guitar Hero-peliä, laulettiin SingStaria, hypittiin trampalla... ne synttärit olisivat olleet muuten tosi kivat mutta pari mun luokan tyyppiä pilasivat ne ainakin mun osalta joten koko synttäreistä jäi vähän ikävä mieli. En nyt viitsi kertoa yksityiskohtia... itse synttärisankari kuitenkin oli kaikille kiva enkä mä missään nimessä ole sille suuttunut. Niille muille kyllä olen... no, ei siitä sen enempää. Annoin sille mun kaverille lahjaksi Maraboun mansikkasuklaalevyn, huulikiillon ja kynsilakan. Sekä itse tekemäni Justin Bieber-kortin (se on hulluna JiiBeehen!).
Synttärit loppuivat kahdeksalta. Isi haki mut kotiin. Olin tosi väsynyt ja epäilin jo, että oliko mulla kuumetta. Ei onneksi ollut.
Menin väsymyksen takia nukkumaan jo joskus yhdeksältä.

Eli sellaista kaikkea mulle on tapahtunut! :3 Tänään pitää tehdä läksyjä, harjoitella pianokappaleita, ainakin... ulkona sataa joten siksi mä ja äiti ei päästy lenkille. Äiti meni isin kanssa kuntosalille.

Huomenna lähtee sitten syyskuun vika viikko käyntiin! :)

Kirjoitan taas pian..! :3

XOXO,

Kirjakeiju