Mulle ei justiinsa nyt kuulu mitään ihmeempiä. Koulussa on mennyt hyvin, kotona... no, sekä hyvin että huonosti :D Eilen mulla oli pianotunti, joka oli yhtä tylsä kuin aina. Haluaisin lopettaa musiikkiopiston, mutta vanhemmat ei ole ihan samaa mieltä asiasta... -.-

Olen iloinen, koska tänä perjantaina on syksyn eka Sikala. Niille jotka eivät tiedä, niin Sikala on siis paikallinen nettikahvila, jossa pidetään perjantaisin nuorteniltoja. Viime vuonna en päässyt Sikalassa käymään, kun oli muuta menoa, mutta tänä vuonna pääsen. Onhan meillä sitä ennen kylläkin MuTe-tunti (MuTe=musiikkiteknologia) mutta onneksi kuitenkin pääsen Sikalaan sen jälkeen.
Ja kiva tietää, että myös radioh3ad ja Parkkimittari tulevat Sikalaan tänä perjantaina ::)
Onko teidän kotiseuduillanne jotain nettikahviloita / paikkoja joissa pidetään nuorteniltoja?

Muuten, mä olen tosi iloinen myös siitä, että kaksi mun lempisarjoihin lukeutuvaa sarjaa on taas alkanut! <3 Toinen on Sydämen asialla, todellinen klassikko, ja toinen Miranda :D Ekaksi mainitun sarjan kaikki varmaan tietävät, mutta Miranda on siis ehkä maailman paras brittihuumorisarja, jos ette tienneet ;'D Olen ihan koukussa brittihuumorisarjoihin. Miranda on niistä ylivoimaisesti paras. Jos tykkäätte "British humorista" niin pistäkääpä sarjan nimi muistiin! ;) Tulee maanantaisin Ykkösellä klo 20.30-21.00. Eka jakso tuli tänä maanantaina, mutta sen voi katsoa Yle Areenasta ensi maanantaihin saakka.

Ja vielä yksi juttu: lauantaina täällä mun kotikunnassa on koulujenväliset yleisurheilukilpailut. Ne on joka vuosi syyskuussa järjestettävät urheilukisat. Kaikki tämän kunnan neljä alakoulua tulevat kisoihin. Ja ne kisat on siis tosiaan ala-asteelaisten!
Mä en ole moneen vuoteen osallistunut mihinkään, koska inhoan urheilua ja olen niin epäurheilullinen kuin vain voi olla, mutta tykkään silti kisojen tunnelmasta. Sitä paitsi, vaikka ne ovatkin lauantaina, se on pakollinen koulupäivä meille. En kyllä jäisi pois, vaikka kisat olisivatkin vapaaehtoiset! :)
En siis tänäkään vuonna osallistu yhteenkään lajiin. Mut sen sijaan nimitettiin tänään koulussa aikanaiseksi. Kannan kentällä mukanani kisojen lajiaikataulua ja näytän tarvittaessa kelloa, jos ihmiset sitä kaipailevat ;) Täydellinen homma mulle.
Mutta siis, lauantaipäivän ajan olenkin AIKANAINEN, en Kirjakeiju! ;D

Kirjoitan taas mahd. pian! :3

Hauskaa syksynjatkoa,

Kirjakeiju