Kouluthan siis alkavat ylihuomenna, ja monet nuortenlehdet (esim. Miss Mix ja Demi) pursuavat ideoita koulutyylin päivittämiseen. Musta se on ihan kiva idea, siis kun lehdistä saa kaikkia jänniä muotivinkkejä.

Itse en ole kovinkaan paljon uudistautunut nyt syksyä varten. Käytän varmaan aika samantyylisiä vaatteita kuin ennenkin, mutta yritän pukeutua mahdollisimman moniin eri väreihin :) Muistan miten pikkutyttönä pukeuduin aina lähes pelkkään vaaleanpunaiseen / pinkkiin :D

Oma tyylini on ainakin rento ja värikäs. Tyylikkyydestä en tiedä, mutta olen periaatteessa tyttömäinen poikatyttö, jos nyt näin voi sanoa :D INHOAN tiukkoja legginsejä, tuubitoppeja, (mun mielestä ne eivät sovi mun ikäisille mutta noin 15-vuotiaille ja sitä vanhemmille johonkin 25-vuotiaaseen asti sopivat kyllä :3) ja massalaukkuja, esimerkiksi Puman ja Adidaksen olkalaukkuja. Ai niin, SVEA-PIPOJA MYÖS!!! Nekin ovat niin massaa. Kaikista pahinta on, että ne eivät itse asiassa edes OLE enää massaa, mutta silti ovat! :D Mulla on nyt jotain suuria ongelmia sanojenkäytön kanssa :D
Mutta siis, inhoan noita oheisia vaatteita ja muutenkin "lissutyyliä". Pidän kaikenlaisesta omaperäisestä pukeutumisesta. Esimerkiksi farkkutakit, värikkäät housut, löysät ja hitusen ylisuuret hupparit sekä tuubihuivit ovat mun mielestä kivoja vaatteita. Vaikkapa tällainen asukokonaisuus on mun mieleen: (esimerkki) violetit farkut, pinkki toppi / T-paita ja ylisuuri huppari, jossa ei ole vetskaria.
Myös neuleet ovat kivoja. Harkitsen erään ihanan löysän ja lämpimän neuleen ostamista, näin sellaisen Seppälässä. Tykkään kylläkin enemmän neuleTAKEISTA kuin umpinaisista neuleista. Joskus neuleet kutittavat. Mutta tietyt neulepaidat ovat kyllä ihania :3

Juu nyt eksyin jaarittelun tielle, ystäväiseni. Pääasia: tykkään värikkäistä vaatteista, joissa on mukava olla, ja en ole uudistanut tyyliäni kovin paljon :) :D

Minkälainen tyyli teillä on?

<3: Kirjakeiju